Garmin prosperuje díky hrdosti na pracovní prostředí, které vychází ze vzájemné spolupráce, což se stává základním kamenem vertikální integrace - jelikož navrhujeme, vyrábíme, prodáváme a obchodujeme s produkty ve vlastní režii. Hlavním důvodem úspěchu společnosti Garmin byly investice do inovací. Původní hrstka zaměstnanců z roku 1989 postupně rostla. V roce 2006 byl již počet zaměstnanců 4 000.
Garmin prosperuje díky hrdosti na pracovní prostředí, které vychází ze vzájemné spolupráce, což se stává základním kamenem vertikální integrace - jelikož navrhujeme, vyrábíme, prodáváme a obchodujeme s produkty ve vlastní režii. Hlavním důvodem úspěchu společnosti Garmin byly investice do inovací.
Garmin prosperuje díky hrdosti na pracovní prostředí, které vychází ze vzájemné spolupráce, což se stává základním kamenem vertikální integrace - jelikož navrhujeme, vyrábíme, prodáváme a obchodujeme s produkty ve vlastní režii. Hlavním důvodem úspěchu společnosti Garmin byly investice do inovací. Původní hrstka zaměstnanců z roku 1989 postupně rostla. V roce 2006 byl již počet zaměstnanců 4 000. V roce 2007 se počet celosvětově zvýšil na 7 000, i díky expanzi v Evropě a Asii.