FAQ - nejčastější dotazy

1. Nejsem si jistý, který produkt si vybrat...

Žádný problém! Kontaktujte nás e-mailem (brno@ibocz.cz) nebo telefonicky (732 555 644) a my Vám poradíme nejlépe, jak umíme! Naši zaměstnanci jsou praktici – i když své dobrodružství s myslivostí nebo zahrádkářstvím teprve začínáte, rádi Vám pomohou se správným výběrem.

2. Kolik dní trvá zpracování objednávky?

Produkty, které máme skladem, odesíláme obvykle do 24-48 hodin. Vzhledem k širokému sortimentu nabízených produktů se může stát, že momentálně můžete čekat na doručení a vyřízení objednávky několik dní - v takovém případě Vás budeme obratem kontaktovat e-mailem, abychom Vás informovali a společně určili další průběh objednávky.

3. Jak mohu zaplatit za svoji objednávku?

Můžete si vybrat z možností platby – na dobírku a bankovním převodem

4. Udělal jsem chybu při zadávání objednávky, co mám dělat?

Kontaktujte nás co nejdříve e-mailem (brno@ibocz.cz) nebo telefonicky (732 555 644, 739 075 599) a informujte nás o chybě před odesláním balíku.

5. Jak mohu zrušit svoji objednávku?

Kontaktujte nás co nejdříve e-mailem (brno@ibocz.cz) nebo telefonicky (732 555 644, 739 075 599) a informujte nás o zrušení objednávky před její expedicí. Pokud se vám to nepodaří, máte 14 dní na vrácení zboží. Podrobné informace o vrácení zboží naleznete v záložce Reklamační řád.

6. Jak vrátit objednávku?

Pokud se nákup z nějakého důvodu nezdaří, máte 14 dní na odstoupení od smlouvy a vrácení zakoupeného zboží. Stáhněte si vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy (zde), vyplňte a přiložte k vrácenému zboží. Ujistěte se, že balík odešlete na správnou adresu (Podlipná 13, 620 00 Brno-Tuřany) a ujistěte se, že odeslané produkty jsou řádně zabezpečeny! Peníze budou vráceny po přijetí zásilky s odstoupením od smlouvy. Pamatujte, že vrácené zboží by nemělo být použito.

7. Co když zboží přišlo poškozené?

Pamatujte, že každý balíček je nejlepší otevřít v přítomnosti kurýra! Potom můžete napsat prohlášení o poškození zásilky, které nám pomůže vyřešit záležitost s kurýrní společností. Pokud je vaše zásilka poškozena, pošlete nám e-mail na adresu brno@ibocz.cz s popisem situace a fotografií poškození. Co nejdříve Vás budeme kontaktovat s informacemi o dalším postupu.

8. Budu informován kurýrem o nadcházejícím doručení?

Vaše telefonní číslo poskytneme kurýrovi, ale nemáme vliv na to, zda kurýr doručující zásilku zavolá. Nejčastěji to závisí na politice kurýrní společnosti nebo dobré vůli kurýra.

9. Musím si vytvořit účet v obchodě, abych mohl zadat objednávku?

 K zadání objednávky si nemusíte vytvářet účet.

10. Mohu nakupovat v kamenné prodejně?

Ano! Všechny kontakty na naše prodejny naleznete zde: Kamenné prodejny IBO

Hore