V dnešní době, kdy konkurence nikdy nespí, zákazníci očekávají více než kdykoli předtím. Kvalitní servis a efektivní řešení reklamací je dnes nezbytností. Pro naši firmu je zlepšování v této oblasti prioritou a nebojíme se odvážně jít nad rámec očekávání našich zákazníků a nabízet jim nadstandardní služby.
Jedním z našich hlavních pilířů je i neustálá snaha o vstřícnost vůči zákazníkům. Ať už se jedná o standardního zákazníka nebo firmu, neděláme rozdíly při řešení jakékoli reklamace produktu. Vždy se snažíme vyjít vstříc i nadstandardním požadavkům a potřebám. Jedním z hlavních cílů je i budování dlouhodobého vztahu, založeného na důvěře a spokojenosti zákazníka. Pro naši firmu je zákazník vždy na prvním místě. Naši servisní technici jsou odborníci ve svém oboru. Účastní se množství školení přímo od výrobců, aby si dokázali v co největší míře poradit s každým problémem.
Žádnou reklamaci nebereme jako neřešitelný problém, ale jako příležitost našeho růstu v tom, co děláme. Hlavní politikou našeho reklamačního střediska je udělat vše, co je v našich silách, aby každý zákazník odcházel s úsměvem na tváři. Nezůstáváme zaseknutí na dobrém pocitu z dosažených výsledků. Naopak, posouváme hranice dál. Sledujeme trendy, investujeme do nových technologií a neustále hledáme způsoby, jak zlepšit a zefektivnit každý proces.
Náš závazek k nadstandardnímu servisu a kvalitním řešením přináší své ovoce, a to v podobě vytváření silného a přátelského pouta se všemi našimi zákazníky. V rámci profesionálního přístupu jsme hrdí na široké spektrum služeb, které poskytujeme.
Rychlé a efektivní vyřízení reklamací – naší prioritou je co nejrychlejší a nejefektivnější řešení každé reklamace. Jsme připraveni na rychlé reakce a promptní a vstřícná řešení.
Příjem reklamací či poradenství prostřednictvím různých kanálů – poskytujeme možnost přijímání reklamací na základě reklamačního protokolu a připravujeme možnost rychlého online formuláře pro zaevidování reklamace. Zároveň nás zákazníci mohou kontaktovat telefonicky v případě poradenství ohledně produktů.
Osobní kontakt a komunikace – v maximální možné míře se věnujeme každému zákazníkovi na přátelské bázi. Osobní přístup je klíčem k úspěchu obou stran.
Vyšetřování a analýza příčin vzniku reklamací – naší snahou je porozumět příčinám problémů, což je spojeno s provedením důkladného prošetření, aby se do budoucna předešlo podobnému problému.
Zpětná vazba a sledování spokojenosti zákazníků – po každé reklamaci se snažíme získat zpětnou vazbu, abychom zjistili vaši spokojenost s poskytnutým řešením, případně zlepšením naší služby do budoucna.
Tyto služby jsou jen některé z mnoha způsobů, jak se naše firma snaží poskytovat co nejlepší zkušenost s reklamacemi. Proto se neustále snažíme, aby se všechny procesy a úkony zlepšovaly a my jsme tak mohli překonávat vaše očekávání.
Autor blogu: kolega Michal
V případě reklamace vašeho produktu nás neváhejte kontaktovat zde: Reklamace v IBO CZ LOVEC